Chcete mít snadno a rychle dostupné informace o zaměstnancích z aplikace? Ano, FLOWIO je mobilní i webová aplikace, ve které již schvaluji faktury, objednávky a dalších doklady. Aplikace FLOWIO zaměstnanci zprostředkuje i informace, u kterých je žádoucí, aby byly kdykoli k dispozici. Týká se osobních údajů typu adresa, děti, čerpání a zůstatky Dovolené či Sick-days, plánovaná školení, lékařské prohlídky a další. Významná je možnost notifikací blížících se termínů či barevného semaforu nadcházející akcí. Přidáním dalších zásadních procesů do již využívané aplikace ušetříte čas, zjednodušíte komunikaci a zajistíte lepší informovanost zaměstnanců.
Důvody pro implementaci agendy „Karta zaměstnance“ do aplikace FLOWIO u našeho významného zákazníka jsou tedy již zřejmé a zcela přesvědčivé.
Zákazník pro doručování či zajištění personálních informací pro samotného zaměstnance nevyužíval žádný systém a veškerá komunikace tedy padala na bedra pracovnic personálního oddělení. Telefonicky, emailem či osobně v počtu zaměstnanců v řádů tisíců je enormní zátěž. Obzvláště ve specifických termínech kalendářního období pak docházelo k enormnímu vytěžování kapacit tohoto oddělení. Tito pracovníci často ručně přepisovali údaje, stahovali a kontrolovali informace předané emailem atd.. ale proč to všechno..
Ve FLOWIO, které již mnozí pracovníci využívají pro schvalovací procesy (faktury, objednávky, nábory a jiné..), jsme připravili sadu šablon optimalizovanou pro zobrazení samotným zaměstnancem.
S personálním oddělením a kolegy z oddělení mzdového jsme připravili sadu informací a atributů, které jsou vhodné k zobrazení zaměstnanci, aby pokryly jeho základní potřeby pro nejčastější personální a mzdové procesy.
Těmi jsou:
Tento proces jsme přenesli do prostředí FLOWIO. Zaměstnanec má kdykoli všechny tyto informace dostupné. V případě urgentních, resp. blížících se termínů je notifikován systémem a upozorněn na nadcházející událost. Je tak schopen si kdykoli naplánovat dovolenou apod., protože zná aktuální disponibilní zůstatek.
Výzvou pro nás ve FLOWIO bylo, jak zajistit správu a auditovatelnost přístupů pro takové množství zaměstnanců. Tuto problematiku jsme vyřešili vývojem, pomocí kterého se v CORE systému (v tomto případě Helios Nephrite) zakládají pomocí automatického jobu přístupy a oprávnění. Pomocí specifické konfigurace systém automaticky zakládá nově nastoupivší zaměstnance také do FLOWIO. Ti tak získávají základní uživatelskou roli, kterou poté může administrátor rozšířit v případech, kdy uživatel má disponovat i dalšími agendami.
Stejným způsobem se tento automatický job stará i o případné výstupy zaměstnanců a ukončení jejich přístupů a oprávnění.
FLOWIO není jen aplikace na konkrétní proces či procesy. V případě, kdy již uživatelé ve FLOWIO schvalují doklady, mají dostupné informace z karty zaměstnance a mohou komunikovat s personálním či mzdovým oddělením, zbývá již jen málo k tomu, aby se Karta zaměstnance mohla stát například součástí „Zaměstnaneckého portálu“. Takového portálu, který kromě výše uvedeného nabízí uživatelům i svět novinek, aktualit, dostupných benefitů, firemních směrnic a jakýchkoliv dalších procesů, které jsou v tuto chvíli v intranetu, na webu, v systému XY, na papíře či jinde.
Zadávání či editace dat – FLOWIO kromě zobrazení také umožňuje pořizování záznamů i jejich editaci. Může se týkat zadání žádanky o dovolenou ke schválení, zadání nové změny osobních údajů, ale také provozních agend jako jsou Úkoly, Porady, Docházka a jiné..
Z prostředí mobilní aplikace lze také pořizovat přílohy formou přiložení dokumentu anebo obrázky připojit přímo z fotoaparátu a s přiložením k editovanému záznamu.
Pokud Vás naše aplikace zaujala, neváhejte se na nás obrátit. Implementovat FLOWIO a realizovat první proces lze již v jednotkách týdnů.